15.000 Ft vásárlás esetén ingyenesen házhozszállítunk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az általános gyártási idő 2 munkanap, ezután adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő általában egy munkanap.

Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:

Expressz kiszállítás

Expressz szállítás választása esetén, a 12 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon szállítja ki a futárszolgálat a megadott címre. A szolgáltatás díja, a szállítási díjon felül, termékenként 1 500 Ft.

A mintázás ára alapesetben bruttó 2500 Ft/db, ez módosulhat a minták típusától, illetve a rendelt darabszámtól függően.

Mennyibe kerül egy póló készítése?

A tervezőnkben látni fogod a pontos összeget, mert az ár függ a póló típusától és a választott mintáktól. Így az ár is mindig az egyedi rendelések alapján változik.

Alap esetben az mintaárak az alábbiak szerint alakulnak:

Saját kép A4-es méretig: bruttó 2200 Ft

Saját kép A3-as méretben: bruttó 2500 Ft

Ezen felül a pólók ára típusonként eltér, a pontos árakat a tervezőben, és a termékkatalógusokban is megtalálod.

Az általunk készített és forgalmazott minták pontos árait is a tervezőben és a minták kategóriában nézheted meg.

Nagyobb rendelés esetén a mennyiségi kedvezményeink az alábbiak szerint alakulnak:

30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél : 10% kedvezmény
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél :  15%kedvezmény
100 000 feletti rendelés esetén :  25% mennyiségi kedvezmény

 

Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (info@poloid.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz: +3630-8321360

 

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelésed státuszát. Az “új”, a „folyamatban”, az „egyeztetés alatt” , a „termékhiány” és a “várólistán” státuszok esetén van erre lehetőséged.

Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a 0670/6147831-es számon. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.

Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?

Ha adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a https://poloid.hu/fiokom/orders/ menüpontban.

Mennyi a minimális rendelhető darabszám?

Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.

Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?

30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél 10%
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél 15%
100 000 feletti rendelés esetén pedig 25% mennyiségi kedvezményben részesülsz

Hol adhatok le rendelést?

Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni:

  •  A weboldalunkon keresztül – ennek az átfutási ideje a leggyorsabb, így alapvetően ezt a formát javasoljuk.

  • Emailben az  info@poloid.hu emailcímen – Itt az átfutási idő picit lassabb, az emaileket folyamatosan dolgozzuk fel, és igyekszünk mielőbb válaszolni megkeresésedre. 

  • Facebookon üzenetben – Ebben az esetben is igyekszünk mielőbb válaszolni az üzenetedre, és mielőbb felvenni a rendelésedet. Az üzenetek feldolgozása itt is folyamatos.

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a termékek „cseréje” csak korlátozottan oldható meg. Ennek ellenére számunkra elsődleges szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyagárán (az üres termék áráért) el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos nem tudjuk.

Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@poloid.hu címen, és minden további információt emailben megküldünk Számodra.

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Poloid a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen:  info@poloid.hu   Ezt követően a szerviz munkatársai azonnal felveszik veled a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

 Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

A Ppoloidnál készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet  29. paragrafusa alapján: “A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”

A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.

Szerzői jogok rövid összefoglalása

Bár az Általános Szerződési Feltételek – ben mind a vásárlók részére, mind a partnerek számára leírjuk a szerzői jogokkal kapcsolatos tudnivalókat, röviden itt is összefoglaljuk a lényeget.

A vevő, vagy a partner által rendelkezésre bocsátott minták tulajdonjoga a rendelkezésre bocsátó félnél marad. A Poloid nem jogosult ezen mintákat a saját pólóboltjában megjeleníteni, harmadik fél pólóboltjában, vagy más úton közzétenni, az Üzemeltető előzetes engedélye nélkül.

A pólóboltokban megjelenő tartalomért (beleértve a mintákat, feliratokat, képi anyagokat) kizárólag a pólóboltok tulajdonosai felelősek. Ez azt jelenti, hogy a partnerbolt tulajdonosa biztosítja a Poloidot arról, hogy a pólóboltjában megjelenő tartalom semmilyen formában nem sérti harmadik fél jogait és felhasználásuk nem liszenszhez, jogdíjhoz, szabadalomhoz kötött. Továbbá a minták tartalma a törvényi szabályozásokkal összhangban van, különösen a fiatalkorúakra vonatkozó jogszabályokkal, nem ütközik büntetőjogi tilalomba. Ellenkező esetben a Poloidnak jogában áll a partnerbolt tartalmát teljes egészében ennek megfelelően eltávolítani.